Monday 30 May 2016

"Users not found" ?

Assalamualaikum ,

Tak tahu entah kenapa tibe2 tak dapat nak open die punye instagram profile .. Memang selalu usha profile die smpailah semalam semuanya dah takde ... USERS NOT FOUND ? ape bende tu .. Aku dah cube berkali kali dah tapi tetap same .. Di lubuk hati paling dalam mulelah rase yang diri ini tak diperlukan lagi ... okay aku faham . Aku terime semua ini walaupun bak kate Sufian Suhaimi 'Melepaskanmu , bukan mudah bagiku untuk melalui semua ini ' .A bit sad sebab lepas ni memang aku dah lost contact dengan die . Cukup di sini je lah perkenalan kami .. Aku harap die sihat2 and bahagia dengan kehidupan die .. Aku pun nak pergi ke borneo dah besok .. Maybe peluang nak jumpe die tu . Haihh .. Tapi ape ape pun yang berlaku , life must go on .. Mungkin ade hikmah di sebalik kejadian ni .. Aku pasrah aje lahh ... Allah dah tetapkan yang terbaik untuk aku dan die ...

Salam sayang :')


No comments:

Post a Comment