Sunday 29 May 2016

Bersenamlah Wahai Si Jari

Assalamualaikum w.b.t ,

Alhamdulillah kita masih diberikan nafas untuk terus menghirup udara segar di bumi Allah yang indah ini ... Syukur ke hadrat illahi kerana tidak putus putus memberi rahmat dan kesenangan terhadap diriku yang hina ini .. Mudah-mudahan pembaca sekalian juga di dalam keadaan yang same .. okay , straight to the point .... tajuk ni bukan pasal senaman jari or what , but ini tentang aku yang dah lame tak menaip either pakai microsoft word nor blog .. haha ... okay lawak bile lepas habis SPM and Hostel life ingatkan makin giat aktif menaip tak kiralah twitter ,facebook ,or whatever else laahh .. tapi , hakikatnya tunggang terbalik . Al maklumlahh aku sibuk buat ape bende entah .. Lepasni lagi 2 - 3 hari aku nak berlepas ke Bumi Kenyalang dah sebab aku rindu nak belajar (haha ini poyo sikit) .. Starting hari ni , tiap2 hari aku nak update pasal ape2 lahh .. Tu kene tunggu lahh .. Aku bukan lonely ke ape ke ( actually lonely jugak sebab takde pacar ) haha tapi kisah ape , belajar lagi penting en buat mase sekarang , jadi aku gune akal fikiran yang dikurniakan ni untuk berfikir sebaiknya .. Tapi aku jugak manusia biasa , dalam hati mesti ada bunga (crush) . Tapi aku memang tak boleh move on dengan sorang ni tak tahulah smpai bile ... Haha nanti ade satu slot untuk die :) Buat permulaan blog ni , aku kne banyak update alah ape yang patut , buat design ke ape ke .. takdelah nampak hambar sangat ( hambar ke?) .. Sampai di sini dululah , lame tak menaip , jari pun naik lenguh sudahh ... Jumpe lagi kalian :)

Assalamualaikum ,

No comments:

Post a Comment